Goed zoenen = goed in bed?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:29

Misschien een wat vreemd topic met een wat vreemd onderwerp, maar aangezien ik wel vaker had gehoord dat ik goed kon zoenen en dat ik goed was in bed, (geen capsones of andere arrogante eigenschappen overigens Haha! hahaha) kwam bij mij en mijn vriend de volgende vraag boven:
Als iemand goed kan zoenen, is diegene dan ook goed in bed? Of kun je ook heel slecht zoenen en goed zijn in bed of andersom?
Natuurlijk zullen alle soorten wel voorkomen, maar zou de eerste combinatie meer voorkomen dan de tweede?
Natuurlijk kan ik ze niet allemaal zelf gaan uitproberen, hahaha, dus dacht ik: laat ik andere mensen eens naar hun ervaring vragen Haha!

Dus kom maar op Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:31

Ik heb ooit een jongen gezoend die echt heel slecht kon zoenen. Ben toen al afgeknapt dus ik kan niet zeggen hoe hij in bed is. Durf ik eigenlijk niet eens uit te proberen.

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:32

Beetje apart onderwerp..

Maar de technieken wbt zoenen en sex zijn volgens mij heel verschillend. Ook omdat je toch andere lichaamsdelen gebruikt. Denk niet dat je het een met het ander kunt vergelijken.

De passie waarmee je zoent en sex hebt is misschien eerder iets wat je kunt vergelijken. Ik denk dat de passie tijdens het zoenen en de sex wel gelijk is of kan zijn.

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:33

MoonChloe schreef:
Ik heb ooit een jongen gezoend die echt heel slecht kon zoenen. Ben toen al afgeknapt dus ik kan niet zeggen hoe hij in bed is. Durf ik eigenlijk niet eens uit te proberen.

Hahaha.. Dat zou ik persoonlijk ook hebben trouwens Haha! Hahaha...

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:34

Daantje1981 schreef:
Beetje apart onderwerp..

Maar de technieken wbt zoenen en sex zijn volgens mij heel verschillend. Ook omdat je toch andere lichaamsdelen gebruikt. Denk niet dat je het een met het ander kunt vergelijken.

De passie waarmee je zoent en sex hebt is misschien eerder iets wat je kunt vergelijken. Ik denk dat de passie tijdens het zoenen en de sex wel gelijk is of kan zijn.

Om aparte onderwerpen sta ik bekend Haha! Hahaha...

Maar waarom zijn de technieken geheel anders? Met bijvoorbeeld orale seks kun je toch o.a. enkele technieken van het zoenen gebruiken?

Passie... Ook wel een goede... En als iemand heel soft zoent, of ie dan ook heel soft is in bed Haha!

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:37

Tja, maar zoenen krijg je reactie, 2 tongen.

Maar tijdens de orale sex is er maar 1 tong.

Ik bedoel eerder dat je met 'echt' sex je onderlichaam gebruikt. Het enige wat ik me dan wel kan voorstellen is dat als je aan het sexen bent en je zoent tegelijkertijd dat het een afknapper zou kunnen zijn. Of je moet gewoon niet zoenen.

Ik heb het trouwens wel meegemaakt dat ik met iemand die niet echt lekker kon zoenen ook naar bed ben geweest. De sex was echt heerlijk, maar het zoenen niet..

Missbambie

Berichten: 1033
Geregistreerd: 15-01-03
Woonplaats: Wieringerwaard

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:37

mijn ervaring is: als een jongen niet kon zoenen, hoefde ik ook niet met hem naar bed (afknapper)

Daantje1981

Berichten: 2911
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Renswoude

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:39

Missbambie schreef:
mijn ervaring is: als een jongen niet kon zoenen, hoefde ik ook niet met hem naar bed (afknapper)


Op een gegeven moment nam de geilheidde overhand.

Jeetje wat ben ik weer eerlijk Bloos

Remember

Berichten: 6005
Geregistreerd: 13-06-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:40

Stukje dat ik een tijdje terug op internet vond, geweldig al zeg ik het zelf! Of goed zoenen een garantie is voor goede seks zou ik niet weten, maar slecht zoenen kan je een hoop seks (al dan niet goed Tong uitsteken ) kosten Haha! !

Citaat:
by Lynn Snowden



Never underestimate the power of the perfect kiss. Get it right, and the rest will fall into place.
It has been theorized that a woman decided within five minutes of meeting a man whether or not she will have sex with him. Possibly true, but there is one catch. Most women I know, myself included, may initially decide we'll have sex with a guy, but when we find out he's a bad or a mediocre kisser, we change our minds entirely. We decide we will never have sex with this guy. He won't even get asked for a nightcap, much less for breakfast the next morning. As our lips part while we stand on the doorstep, we will announce that we have an early-morning meeting or (if you were really awful) that we're actually already married to someone else.


What we will never, ever say is, "God, you're a lousy kisser. I was going to have sex with you until just this moment." This is one of the ways in which men and women differ. If a man is very attracted to a woman but discovers she's a bad or mediocre kisser, he'll probably have sex with her anyway if presented with the opportunity. A woman can't get past a bad kiss. (Unless, of course, she's a horrible kisser herself, but we're not talking about those women here.) Experience has shown most women that a bad kiss only spells trouble down the road, so to speak. After all, if he hasn't mastered kissing and fails to see its sensual possibilities, what hope is there for, ahem, anything else?


The disappointment of a bad kiss is a recurring topic of discussion among a group of single women I run with in the park several times a week. "It tuens into a fabric softener thing," says Nora, a blond from Dallas, when describing the previous night's date. "You know, where the guy kisses you and it's so bad but you've got to finish it up so your mind wanders and you start wondering if you have enough fabric softener to do two loads of laundry the next day?" She laughs. "So I'm thinking about that, and the guy says, "Wow! You're very passionate."


Oh, the egos we would crush if men could hear the post-mortems. If any guys happen to be running with us, they immediately demand to know what exactly constitutes a bad or good kisser. So we tell them about the all-purpose litmus test: A bad kisser, reguardless of whether he likes to secrete a gallon of drool or waggle his head like a dog menacing a bone, seems to be simultaneously thinking: " When can we get to step two? And three and four? Is she aroused yet? can I put my hand on her breast now?" He sees kissing as the next step on a carnal quest. The good kisser, however, sees the kiss as the destination itself. He kisses as if he will never do anything else with this woman, as if he never wants to do anything else with this woman. He kisses as if this is what he's been dying to do for years and he wants to savor every moment. I guarentee you that this is when the woman decides there will be other activities on the agenda.......


And I totally agree Schijnheilig !

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:41

nee klopt niet

het is wel zo dat als iemand niet goed kan zoenen, ik diegene ook nie tin bed wil proberen, niet lekker zoenen is een afknapper vind ik Bloos

maar ik ken iemand die echt geweldig zoent, het handwerk is ook super, maar eenmaal all the way viel het tegen Scheve mond

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:42

Missbambie schreef:
mijn ervaring is: als een jongen niet kon zoenen, hoefde ik ook niet met hem naar bed (afknapper)


mee eens Schijnheilig

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:47

@Remember: sooooo true. En zo'n geweldig goed stukje Haha! (ben nu de rest aan het lezen op het wereldwijde web)

Li_lee_yang

Berichten: 2420
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: rijswijk

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:52

haha ik kan helemaal niet met me vriend zoenen. hij heeft een hele brede tong en ik een hele dikke. het gaat echt niet (alleen als we allebei heel dronken zijn). :+
maar over zijn fietskunsten niets te klagen. dus ik denk niet dat de bewering altijd klopt Haha!

we zoenen trouwens wel gewoon met elkaar zonder tong hoor Knipoog

loveluuk
Berichten: 419
Geregistreerd: 25-08-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:06

als iemand goed kan zoenen en je zoent tijdens de seks, denk ik dat die al heel anders is...
maar ik denk dat als iemand slecht zoent ik niet met diegene naar bed zou gaan, of ik moet heel erg dronken zijn :p

Anoniem

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:14

Als iemand feeling heeft voor het zoenen, geloof ik wel dat ie ook meer feeling heeft in bed. Ik bedoel als een vent tijdens het zoenen al maar wat doet en niet op jou reageert, zou die dan in bed wel weten waar die mee bezig is?? Lijkt mij niet

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:15

Relaxed schreef:
Als iemand feeling heeft voor het zoenen, geloof ik wel dat ie ook meer feeling heeft in bed. Ik bedoel als een vent tijdens het zoenen al maar wat doet en niet op jou reageert, zou die dan in bed wel weten waar die mee bezig is?? Lijkt mij niet

Dat is imo passie-loos.
Dus de sex is dan ook passieloos Vork

Anoniem

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:17

Das idd de goeie omschrijving! Ja

Polivy

Berichten: 11541
Geregistreerd: 10-10-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 20:23

In dat stukje over zoenen van Lynn Snowden stond ook het volgende:

Citaat:
Like good sex and great dancing, any tongue action should involve a give-and-take, with both parties allowed the opportunity for interaction in a saliva-laden minuet.


Hierin komt dus wel weer de vergelijking en overeenkomsten van seks en zoenen kijken Lachen

simone_1986

Berichten: 503
Geregistreerd: 01-08-06

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:35

Mijn 1e ex kon goed zoenen, maar was echt slecht in bed Lachen
En inderdaad als een jongen niet goed zoent is dat al een afknapper

Wishper

Berichten: 1452
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Breda

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:48

ik heb ook een ex die goed kon zoenen, en slecht was in bed.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 20:58

Hmm, niet per definitie. Maar als iets met gevoel en enigsinds tederheid wordt gedaan lijkt het me beiden plezieriger, dus dat houdt wel verband.

Kyno

Berichten: 10433
Geregistreerd: 07-09-03

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:05

Ik heb er 2 gehad die slecht zoenden én slecht in bed waren.
M'n laatste zoende zóó heerlijk. Daarvan heb ik echt de lekkerste zoen éver gehad, stond te trillen op mn benen gewoon. Maar verder kwamen we niet helaas, ik moest na een half uurtje zoenen jammergenoeg alweer terug naar 't hotel. [&nee, hij kon niet mee, we waren met school Clown ]

thorretje

Berichten: 780
Geregistreerd: 11-10-05
Woonplaats: Overdinkel

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:21

'k kan ook niet echt zoenen,, maar schijn 't in bed wel goed te doen.. nog geen klachten gehad.

Arielle_

Berichten: 6399
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 22:23

heb tijdje terug met een jongen gezoend, poeh, was zo'n afknapper, zou nooit van m'n leven met 'm naar bed willen Tong uitsteken

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: Goed zoenen = goed in bed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 23:01

Denk dat 't heel erg afhangt van je 'smaak'. Knipoog