[HK][FOTO] Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rocymax

Berichten: 6491
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 22:29

Ik kan alleen maar "wauw" zeggen, wat een mooie fotos zeg!! Van de heide, het strand en zelfs uiltjes komen er voorbij. Ik geniet echt van dit topic :j

Def

Berichten: 5464
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 22:37

Bossen van st. Anthonis, brabant:
Afbeelding

De hei in Epe:
Afbeelding


Drents friese Wold
Afbeelding

En home sweet home.. winters Wiesel
Afbeelding

Klasien
Berichten: 2073
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Friesland

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:48

Ik woon niet in zo'n mooie omgeving. Meestal zie ik voor me asfalt, rechts weiland en links een snelweg. Als ik naar HET zandpad ga, de enige in de verre omgeving, dan zie ik voor mij 2km zand, links weiland en rechts een betonnen fietspad. Maar ach, altijd beter dan iedere dag alleen maar in de bak.

Koper

Berichten: 30461
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 08:52

Je kunt overal wat van maken natuurlijk. Heb een tijdje een paardje bijgereden in Amsterdam. IN Amsterdam dus he. En als we dan gingen rijden (er was geen bak) was er overal verkeer, trein enz. Maar toch ging dat heel goed, als je maar goed gebruik maakt van de mogelijkheden die er zijn :)

Edit:
Afbeelding

En zie hier, links op de foto een privé-töltstrip (als je toch over het asfalt moet)
Afbeelding
Even poseren samen, dit is de eerste foto waar Beer en ik samen op stonden :D

Zoolgangster

Berichten: 9755
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 13:35

Wat een leuke foto's allemaal! :)

nikkie722
Berichten: 674
Geregistreerd: 17-12-10
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:20

dit zien wij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

nikkie722
Berichten: 674
Geregistreerd: 17-12-10
Woonplaats: Putten

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:24

@ Ibbel: wat grappig, wij rijden in dezelfde omgeving!!

Saar88

Berichten: 2448
Geregistreerd: 02-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:26

Ik heb gister eens een paar plaatjes geschoten voor jullie :D! Hopelijk de volgende keer betere, want de terugweg is eigenlijk het mooist, maar halverwege liep meneer opeens kreupel. Natuurlijk niemand thuis om me te komen halen, dus dik 3 uur naar huis gelopen -O- . 's Avonds was er niets meer aan de hand, dus waarschijnlijk een verstapping geweest gelukkig!

Ik moet een flink stuk langs de weg, over een bedrijventerrein, over een viaduct en nog een stuk langs de weg voordat ik in het bos ben. Maaaar, dan kan ik ook wel veel kanten op! Zit mooi centraal in Twente :)

Net op weg:
Afbeelding

Niet zo'n goede foto (logisch als je met tegenlicht fotografeert :+ ) maar ik kan er zo blij van worden. Net over het viaduct:
http://i40.tinypic.com/nv9jxj.jpg

De Lonnekerberg in zicht, plus een heel ongeduldig oortje (rechts begint vliegveld Twente):
Afbeelding

Stukje Lonnekerberg waar geen bordjes staan en waarvan ik aanneem dat ik daar dus mag komen:
http://i40.tinypic.com/2v7xwcn.jpg

Afbeelding

De golfbaan in het Haagse bos, die op de een of andere manier een waanzinnige aantrekkingskracht heeft op meneer:
Afbeelding

En vanaf toen dus helaas alleen foto's van naast het paard, allemaal in het Haagse bos:
http://i39.tinypic.com/ina2d3.jpg

Afbeelding

http://i39.tinypic.com/2sagjnl.jpg

Verder nog even gegraven in mijn gestaag groeiende voorraad oortjes foto's :D

Het Hulsbeek in de sneeuw:
Afbeelding

Pannenkoekeplas:
Afbeelding

Rondom Lonnekermeertje:
Afbeelding

Rondom het Holthuis:
Afbeelding

Ik hoop niet dat er een toegestane hoeveelheid foto's is :+

_Carien

Berichten: 1805
Geregistreerd: 13-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 18:51

Oh wat geniet ik van al jullie foto's <3 Die uilen :oo Zijn het oehoe's? Ze lijken erop.
Kijk uit naar meer mooie foto's in dit topic :)
Helemaal te gek de diversiteit in landschap, en dat voor hier in ons mooie Nederland.

Van mijn kant ook een paar foto's. Helaas was ik een paar jaar geleden van een Blackberry met een beduidend mindere camera dan die ik nu op mijn telefoon heb. Toch zijn ze me veel waard, zeker omdat onze lieve merrie er niet meer is. We konden zo genieten samen <3

Zeehondje
Afbeelding
Afbeelding
Een van de mooiste luchten die we hebben gezien, leek wel alsof de wolken naar de grond kwamen
Afbeelding
Afbeelding

En geen enkele dag is de omgeving hetzelfde, prachtig!
Afbeelding

En met de quarter die ik nu rijd:
Een van de eerste avondritjes
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

badass

Berichten: 1595
Geregistreerd: 14-03-12
Woonplaats: In het spookhuis

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:27

Wauw die laatste foto's zijn mooi!

Nja, ik zie alleen maar asfalt, auto's en fietsers. En het is ook niet echt een buitenRIT want ik moet er naast lopen hahaha

Damelza

Berichten: 4690
Geregistreerd: 23-09-08
Woonplaats: Egmond-Binnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:31

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:37

Prachtige foto's weer!

rocymax

Berichten: 6491
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:47

Koper, wat een grappig gezicht zo, alleen je hoofd boven het gras uit :)
Nikkie, prachtige fotos zo in het bos :D
Saar, wat ziet alles er heerlijk groen uit :P Mooie omgeving ook!
Carien, WAUW, die hertjes en het zeehondje, prachtige luchten en omgeving.Mooi!!
Damelza, mooie fotos ook, hahaha die laatste met die hoefafdrukjes, geweldig :D

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ontzettend geniet van alle mooie fotos die jullie plaatsen. Ik denk dan met veel genoegen en een beetje weemoed aan nederland terug. Stond vroeger met mijn paardje in Schoorl, en het is daar ook zo mooi bos, duin,strand, te paard naar mijn ouderlijk huis :) Ik word helemaal blij van de mooie fotos. Nederland is prachtig!!! :j

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en gewoon bij de mac

Afbeelding

Astor

Berichten: 5603
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Blaricum

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 19:59

Leuk topic zeg! Ik heb niet zo'n mooi uitzicht :(

Bambolina

Berichten: 2096
Geregistreerd: 16-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:03

wat een heerlijk topic! Ik heb mijn bijrijdpaarden op rol-afstand van de loonse en drunense duinen dus maak ook regelmatig foto's vanaf het peerd :D Hier alvast eentje:

Afbeelding
schaapjes :D

Ben ze ook al is met de herder tegen gekomen, echt zo'n herder met een staf en honden, die de schapen verplaatst van het ene stuk heide naar het andere. Daar helaas geen foto's van kunnen maken want dat vond mevrouw nogal spannend en had even 2 handen nodig om haar onder controle te houden :=

_Carien

Berichten: 1805
Geregistreerd: 13-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:09

Jammer Badass, kan je niet een keer een weekendje weg plannen? Dat is extra genieten.

Damelza, die een na laatste foto! Gaaf zo'n kleine poel, leuk voor spetterplezier.

Rocy, oh dat kan ik me zo voorstellen dat je Nederland kan missen bij het zien van deze foto's. Maar jij hebt gelukkig je stukje Holland (die leuke witkop en de 'halve' Fries. Lieve blik!) daar, hoef je het niet helemaal te missen gelukkig. Kom je nog weleens terug in Nl?

Haha Bello, die Mac foto := Wat een mooie omgeving ook zeg, veel water.

Jammer Astor, wat een prachtpaarden heb jij! Misschien kan jij ook eens weekendje wegboeken? De paarden heb je iig :j

badass

Berichten: 1595
Geregistreerd: 14-03-12
Woonplaats: In het spookhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:13

Carien87 schreef:
Jammer Badass, kan je niet een keer een weekendje weg plannen? Dat is extra genieten.



Het is mijn verzorgpony, en ik moet er sowieso naast lopen want het is een shett :).
Ik vind het niet zo heel erg, alleen zijn de paden nogal smal en moet steeds stoppen als er fietser/voetganger langswil

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:18

Carien87 schreef:
Jammer Badass, kan je niet een keer een weekendje weg plannen? Dat is extra genieten.

Damelza, die een na laatste foto! Gaaf zo'n kleine poel, leuk voor spetterplezier.

Rocy, oh dat kan ik me zo voorstellen dat je Nederland kan missen bij het zien van deze foto's. Maar jij hebt gelukkig je stukje Holland (die leuke witkop en de 'halve' Fries. Lieve blik!) daar, hoef je het niet helemaal te missen gelukkig. Kom je nog weleens terug in Nl?

Haha Bello, die Mac foto := Wat een mooie omgeving ook zeg, veel water.

Jammer Astor, wat een prachtpaarden heb jij! Misschien kan jij ook eens weekendje wegboeken? De paarden heb je iig :j


ja ik moet nog meer fotos hebben van de mac. maar kan ze niet meer vinden... moet ik maar eens mijn vroegere vriendinnetje eens vragen of zij die wel nog heeft..
en het natuurgebied is in Lommel in de sahara... geweldige omgeving..

_Carien

Berichten: 1805
Geregistreerd: 13-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:19

Dat gaat inderdaad dan wat moeilijker. Wie weet komt er een keer een leuk paard op je pad waar je mee kan buiten rijden.

Zeker mooie omgeving Bello, staat nu ook op mijn verlanglijstje. Maar wij hebben geen klagen hier met strand, bos en duin op loopafstand.

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:22

oooh heerlijk,,, nee dit is toch een half uurtje rijden,, maar dat heb ik er wel voor over als het lekker weer is,, dan kan de hond ook nog lekker gaan zwemmen

_Carien

Berichten: 1805
Geregistreerd: 13-05-08

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:25

Bambolina, wat een mooi schouwspel trouwens die schapen! Jammer dat er nog maar zo weinig herders zijn.

Mag de hond bij jullie los Bello? Wat heerlijk, bij ons moeten ze helaas vast in het bos en duin ivm broedseizoen. Sommige nemen ze aan longeerlijn mee. Al is niet iedere tegenligger daar blij mee.
Op het strand mogen ze wel los.

bello2005

Berichten: 3343
Geregistreerd: 06-08-09

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:27

ik laat haar gewoon los,, en de rest wat er met de hond waren lopen ook allemaal los,, dus joa,, lekker los laten lopen.. mijn hondje loopt amper tot nooit aan de riem

er staan wel paar borden dat de hond aan de lijn moet,, maar dat gebeurd niet haha

_Carien

Berichten: 1805
Geregistreerd: 13-05-08

Re: Wat zie je op buitenrit? Met foto.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:28

Bij ons krijg je echt een prent als hij los loopt, en vind het ook wel zo netjes naar de natuur toe. :o Maar dat ben ik :D

badass

Berichten: 1595
Geregistreerd: 14-03-12
Woonplaats: In het spookhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:29

Carien87 schreef:
Dat gaat inderdaad dan wat moeilijker. Wie weet komt er een keer een leuk paard op je pad waar je mee kan buiten rijden.


Achjah, Ik vind het hartstikke leuk met (vz)shetje te lopen dus maakt me niet zo heel veel uit, natuurlijk had aanliggend bos en erop kunnen rijden leuker geweest, maar je kan niet alles hebben :)