[DIGI] Spreeuw het van de daken

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 15:05

Grotere oren zijn ook voor mensen met een beroerde handmotoriek ook fijn. De witte die ik heb zijn ook al eens in de afwasmachine geweest per ongeluk trouwens :') maar nog steeds netjes.

Ik wacht dan ook even op de nieuwe nieuwe. Zitten daar ook witte bij of alleen groen en blauw? :+

Kun je iets met ik ben snip verkouden?

Mariett

Berichten: 4446
Geregistreerd: 13-12-11

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 15:10

Elk ontwerp heeft z'n eigen kleur! Dus de mezen zijn lichtblauw, de lepelaar konings/donkerblauw en de putter heeft straks groen. Er komen geen witte mokken meer, in ieder geval niet op korte termijn. Per uniek ontwerp (dus ontwerp/kleur) is er een minimale opname van 250 dus heel veel verschillende kleuren per ontwerp gaat hem (nog) niet worden.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37408
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 15:11

Ah dat was me nog niet helemaal duidelijk.

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 16:34

Omg die putter met koffieboontjes, die móet ik voor mn vriend hebben die zo'n beetje koffie door zijn aderen heeft stromen <3

Mariett

Berichten: 4446
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-23 17:24

karuna schreef:
Ah dat was me nog niet helemaal duidelijk.

Soms zit ik zo ergens in dat ik een beetje vergeet dat niet iedereen alle achtergrondinformatie heeft, dus dan vergeet ik wat details hier en daar, whoeps


Tegen de tijd dat ze er zijn kan ik er gewoon één meenemen naar zwaardvechten voor je, Laura! :D

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 18:02

Mariett schreef:
karuna schreef:
Ah dat was me nog niet helemaal duidelijk.

Soms zit ik zo ergens in dat ik een beetje vergeet dat niet iedereen alle achtergrondinformatie heeft, dus dan vergeet ik wat details hier en daar, whoeps


Tegen de tijd dat ze er zijn kan ik er gewoon één meenemen naar zwaardvechten voor je, Laura! :D


Jaa graag <3
Als je nog mensen wil hebben die vantevoren betalen zodat je ze kan bekostigen, let me know!

Ailill

Berichten: 11672
Geregistreerd: 27-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 18:21

Mariett schreef:
Oooh ja dit is ingewikkeld, ik heb het nu steeds over twee verschillende ‘nieuwe’ :+
Ik had hiervoor ook witte mokken, die vond ik ook heel leuk maar ik wilde mokken die wat hoger in kwaliteit zijn en bijvoorbeeld wel gewoon in de vaatwasser konden. Karuna heeft zulke witte mokken! Die zijn hartstikke stevig maar net wat minder hardcore dan ik nu heb. Die ik nu heb kan je gewoon in het vuur steken, mits je ze met ovenwanten er weer uit haalt, want emaille wordt lekker warm :D Ze worden op 800 graden ingebrand bij de fabriek dus ze kunnen echt wel tegen een stootje. De groene, de nieuwe-nieuwe, zijn net ietsjes steviger dan de blauwe die ik nu heb, maar niet veel, en kunnen tegen hetzelfde. Ze hebben ook net een iets groter oortje dan mijn blauwe, wat vooral voor mensen met iets grotere vingers handig is geloof ik.

Dus de oude = witte mok
'Nieuwe' = blauwe mokken die ik hier heb laten zien
En dan komt de nieuwe putter nog, die dan ook weer op een net ander model komt dan die ik nu al heb.

Ibbel: ik heb zelfs al bijna een bokje af! Voor een notitiebokje toen, haha. Ik vind snippen sowieso heel erg leuk. Eendje vind ik ook leuk, die had ik inderdaad nog niet gedaan omdat die een beetje generiek is. Maar eenden zijn wel gezellig.

Ik ga er wat opschrijven, nog weer een nieuw ontwerp erbij lukt sowieso eerst even niet vanwege de aanschafkosten maar het is altijd wel fijn om die woordgrappen zo een tijdje in je hoofd te hebben tot je echt de goede zin hebt.

Signe, koekoekje van eigen deeg :') En dan de envelop vol glitter oid. De serie keiharde kaarten was eigenlijk vooral omdat ik het heel grappig vond, maar ik ga ze niet laten drukken denk ik, wil het lekker goeiig houden hahaha
Goeiig. . . poezelig en lieflijk was het toch :')

Bloodymary
Berichten: 4569
Geregistreerd: 02-08-08

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 18:42

Och wat is dit leuk zeg! Veel succes ermee. Maar dat is het al denk ik.

Mariett

Berichten: 4446
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 21:05

Ten eerste: gelukkig nieuwjaar! Of zwaanzinnig nieuwjaar zoals ik dat dan hoor te zeggen 8-)

Ik heb het jullie al een tijdje beloofd, maar ben er vandaag pas echt goed voor gaan zitten, de oehoe! Nog (lang) niet klaar dus, maar al wel een beginnetje.

Je moet ergens beginnen (de schets op papier van deze was héél slecht dus die ga ik mooi niet laten zien dit keer)
Afbeelding

Heeft een paar opties voor de woordgrap erbij dus ik weet nog niet 100% zeker
Afbeelding

Ik denk dat de roek hierna komt. Ik wil een beetje zorgen dat ik niet alleen kraaiachtigen teken maar ik heb heel veel zin om een roek en nog een kauwtje te tekenen, beide vooral voor de kalender dan. En de mokken staan nu trouwens op de website! Als pre-order, zodat het hopelijk nog iets makkelijker voor mij wordt om de boel te financieren.
Mochten jullie trouwens nog in jullie buurt leuke boekhandels/winkeltjes/iets weten waar mijn spullen goed in zouden staan, dan hoor ik het heel graag! Ik ga nog een plek in Leeuwarden benaderen en Groningen stad, maar heb eigenlijk geen idee wat er in de rest van NL is :+

luuntje

Berichten: 14014
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 21:20

Prachtig die uil.
Vooral de ogen.

Supervixen

Berichten: 12980
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 21:44

Oehoerend hard?

Mariett

Berichten: 4446
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-24 22:39

Dankjewel luuntje!

Supervixen schreef:
Oehoerend hard?

Voor een bumpersticker!

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 22:50

10/10 Would buy!

Zoolgangster

Berichten: 9754
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 23:10

Leuk! Als je erover gaat nadenken, is het aantal mogelijkheden met vogels bijna eendeloos! :j

ievie

Berichten: 2255
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 23:30

Supervixen schreef:
Oehoerend hard?


Oehoeps!

Met welke toevoeging dan ook..

.. te laat
.. ongelukje gehad
..

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 23:48

Ga eens bij de bruna in Hoogezand langs, wie weet willen ze jouw merch ook wel verkopen!
Enneh, vandervelde in Leeuwarden en Groningen gok ik zo?

ikkedus
Berichten: 3314
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 00:25

I love y-oehoe
Oe-hoe leuk vind ik jou/ je nieuwe woning …..
Ik heb zo’n fijn gev-oehoe-l bij jou!
Talk to y-oehoe later
Mijn d-oehoe-l is …..
Hoop dat je je snel beter v-oehoe-lt
Oehoe gaat het met jou? Met mij g-oehoe-d, maar ik mus je heel erg. (‘Combi deal?) :j
Alles komt goehoed!

Zoiets als optie misschien? :D

ikkedus
Berichten: 3314
Geregistreerd: 24-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 00:28

Zoolgangster schreef:
Leuk! Als je erover gaat nadenken, is het aantal mogelijkheden met vogels bijna eendeloos! :j


_/-\o_

Mariett

Berichten: 4446
Geregistreerd: 13-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 11:26

Volgens mij hebben winkels als de Bruna en de Primera vaak deals met grotere kaartenverkopers, zoals Hallmark. Daar kom je dan helaas niet zo heel snel tussen. Maar dat weet ik niet helemaal zeker met de Bruna!

Die zijn ook leuk ikkedus! De oehoe kan echt alle kanten op, hahaha. Een vriendin/oud collega suggereerde ook nog 'waar gaan die mooie beentjes naar toehoe'

Zoolgangster schreef:
Leuk! Als je erover gaat nadenken, is het aantal mogelijkheden met vogels bijna eendeloos! :j

:+ Die ga ik even opschrijven!

Oehoe is weer een beetje verder
Afbeelding

Het volgende 'ding' worden trouwens patches, van de kreiger! Vooral door enthousiasme van onze zwaardvechtclub, die nu ook 'de kreigers' heet :o Misschien maak ik er nog spechters bij, of aanvalkers, of misschien toch die klooievaar :+
Patch kan je dus op iets strijken of naaien, moet nog even kijken waar ik precies voor ga. Ben in ieder geval enthousiast over het idee!

Just_Natural
Berichten: 355
Geregistreerd: 17-08-11
Woonplaats: Zuid-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:50

Mariett schreef:
Ten eerste: gelukkig nieuwjaar! Of zwaanzinnig nieuwjaar zoals ik dat dan hoor te zeggen 8-)

Ik heb het jullie al een tijdje beloofd, maar ben er vandaag pas echt goed voor gaan zitten, de oehoe! Nog (lang) niet klaar dus, maar al wel een beginnetje.

Je moet ergens beginnen (de schets op papier van deze was héél slecht dus die ga ik mooi niet laten zien dit keer)
[ Afbeelding ]

Heeft een paar opties voor de woordgrap erbij dus ik weet nog niet 100% zeker
[ Afbeelding ]

Ik denk dat de roek hierna komt. Ik wil een beetje zorgen dat ik niet alleen kraaiachtigen teken maar ik heb heel veel zin om een roek en nog een kauwtje te tekenen, beide vooral voor de kalender dan. En de mokken staan nu trouwens op de website! Als pre-order, zodat het hopelijk nog iets makkelijker voor mij wordt om de boel te financieren.
Mochten jullie trouwens nog in jullie buurt leuke boekhandels/winkeltjes/iets weten waar mijn spullen goed in zouden staan, dan hoor ik het heel graag! Ik ga nog een plek in Leeuwarden benaderen en Groningen stad, maar heb eigenlijk geen idee wat er in de rest van NL is :+


https://www.hogeveluwe.nl/nl/bezoek-het ... parkwinkel
Hier mss eens proberen of ze je spulletjes willen verkopen?
Volgens mij verkopen ze wel meer van zulke dingen.....

Laurora

Berichten: 2658
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:20

Kanoet wachten op de patches, ik ga echt full Kreiger-mode <3

jeetje77

Berichten: 3492
Geregistreerd: 28-11-14
Woonplaats: In de buurt van water, zout en zoet

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:05

Oh patches dat vind ik tof.

Zoolgangster

Berichten: 9754
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:53

Just_Natural schreef:
Mariett schreef:
Ten eerste: gelukkig nieuwjaar! Of zwaanzinnig nieuwjaar zoals ik dat dan hoor te zeggen 8-)

Ik heb het jullie al een tijdje beloofd, maar ben er vandaag pas echt goed voor gaan zitten, de oehoe! Nog (lang) niet klaar dus, maar al wel een beginnetje.

Je moet ergens beginnen (de schets op papier van deze was héél slecht dus die ga ik mooi niet laten zien dit keer)
[ Afbeelding ]

Heeft een paar opties voor de woordgrap erbij dus ik weet nog niet 100% zeker
[ Afbeelding ]

Ik denk dat de roek hierna komt. Ik wil een beetje zorgen dat ik niet alleen kraaiachtigen teken maar ik heb heel veel zin om een roek en nog een kauwtje te tekenen, beide vooral voor de kalender dan. En de mokken staan nu trouwens op de website! Als pre-order, zodat het hopelijk nog iets makkelijker voor mij wordt om de boel te financieren.
Mochten jullie trouwens nog in jullie buurt leuke boekhandels/winkeltjes/iets weten waar mijn spullen goed in zouden staan, dan hoor ik het heel graag! Ik ga nog een plek in Leeuwarden benaderen en Groningen stad, maar heb eigenlijk geen idee wat er in de rest van NL is :+


https://www.hogeveluwe.nl/nl/bezoek-het ... parkwinkel
Hier mss eens proberen of ze je spulletjes willen verkopen?
Volgens mij verkopen ze wel meer van zulke dingen.....


Ja, bezoekerscentra zoals https://www.visitweerribbenwieden.com/n ... erscentra/

Of een museum of dierentuin, wie weet, nee heb je, ja kun je krijgen. :D

Qimm

Berichten: 15204
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 00:07


Eilish
Berichten: 3019
Geregistreerd: 01-09-06

Re: [DIGI] Spreeuw het van de daken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 01:38

Bezoekerscentra Oostvaardersplassen in Lelystad en Almere?

Ik vind je producten erg leuk!