Phytonics Gluco Balance of alternatief?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hieperdi
Berichten: 2592
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-24 21:18

Ja er zijn op facebook ook meerdere berichten over op ‘Denken over paarden’. Het is echt heel verschillend per paard. Ik heb eerder supplementen etc van vitalstyle gevoerd maar ik was daar niet zo tevreden over. Ofterwel geen verschil mee gemerkt dus ik had ook een hard hoofd in de suikerbalans. Maar ik ben positief verrast. Uiteraard hoort hier een goed rantsoen bij en veel beweging. Waarschijnlijk krijgt hij over paar weken ook weer een graasmasker om. Of hij moet zo blijven als nu, maar dat denk ik niet als ze straks weer dag en nacht op de wei gaan. Staan nu alleen overdag op de wei

Sanniejtjuh

Berichten: 1224
Geregistreerd: 11-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-24 19:38

Ik heb het nog eens doorgerekend. De pharmahorse sprak mij het meest aan als alternatief ivm het overeenkomen qua ingredienten. Echter is het prijsverschil niet heel groot.

Ik heb dus net toch maar 2 potten Phytonics besteld die in aanbieding waren :Y)

Saaams

Berichten: 13295
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-24 11:43

zazaza schreef:
Triphala van heltiehorse


Geen idee of dit de oorzaak was maar mijn altijd snel dik wordende pony.
Is echt de gehele winter geen gram (voor mn gevoel) aangekomen, ook niet buikig geworden oid ondanks t voordroog (luchtwegen..)

Nu staan ze op t gras en is ze wat opgeblazen (+graasmasker) maar ik ben just in case wel naast de triphala gestart met gluco support van horseflex.

Miran

Berichten: 4465
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:07

Hier de beste ervaring met glucose support van horseflex. Maar ik heb wel het idee dat het per paard verschilt